Burgemeester bezoekt Lijn 1

De burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb heeft stichting Lijn 1 in Utrecht verrast.

26 januari 2023 ~ 1 minuut

De burgemeester van Rotterdam

“Ahmed Aboutaleb”

Een bijzondere dag voor de stichting opgericht door buschauffeurs uit Utrecht.

Alhamdouli Allah, Lijn 1 projecten zijn niet onopgemerkt gebleven. Naast vele losse en vaste donateurs heeft ook de burgemeester van Rotterdam, de heer Ahmed Aboutaleb, stichting Lijn 1 ontdekt.

Samen waren we op de koffie bij ‘t Koffieboontje en zijn wij in gesprek geweest over lopende projecten in zowel binnen als buitenland.

Met de complimenten en het vertrouwen van de burgemeester van Rotterdam, samen met alle donaties die dagelijks binnenkomen geeft dit een steun in de rug en een boost voor de toekomst om Lijn 1 projecten voort te zetten.

Vanuit de stichting zijn wij Allah swt dankbaar dat we dit samen met losse en vaste donateurs kunnen waar maken. Er zijn nog meer projecten in aantocht die we ook samen zullen realiseren inshaa Allah, Lijn 1 blijven volgen!

Dank u en baaraka Allahu fiekoum.

————————————————

WORD LIJN 1 VASTE DONATEUR

Klik hier om vaste donateur te worden